S cieľom uľahčiť používateľom používať naše webové stránky využívame cookies. Kliknutím na tlačidlo "OK" súhlasíte s použitím preferenčných, štatistických i marketingových cookies pre nás aj našich partnerov. Funkčné cookies sú v rámci zachovania funkčnosti webu používané počas celej doby prehliadania webom. Podrobné informácie a nastavenia ku cookies nájdete tu.

VÝPREDAJ

Bežná cena 4,99 €
Naša cena 2,80 €
Naša cena 85,00 €

KONTAKT

ARMYSHOP MT
Kolárova 55
Martin, 036 01
info@peter-bizik.sk
tel: predajňa 0918 913 293
tel: 0905 424 489

Reklamácie
Reklamácie

VÝMENA ALEBO VRÁTENIE TOVARU

Ak po obdržaní zásielky zistíte, že tovar, ktorý ste si objednali je malý, veľký alebo nie je úplne podľa vaších predstáv, máte možnosť ho vymeniť alebo vrátiť. Podľa zákona č.108/2000 Z.z. §12 ods.1 má zákazník nárok na vrátenie tovaru  do 7 pracovných dní od prevzatia tovaru, bez udania dôvodu. Ak sa rozhodnete odstúpiť od zmluvy, tak vždy postupujte nasledovne:

1, do balíka vložte kópiu faktúry + sprievodný list s textom: „Odstupujem od zmluvy a požadujem vrátenie peňazí.“ Prípadne si stiahnite formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je v obchodných podmienkach. Na sprievodný list uveďte vašu adresu, telefón, e-mail a spôsob, akým chcete vrátiť peniaze (zloženkou alebo prevodom na Váš účet)

2, pre výmenu tovaru: do balíka vložte kópiu faktúry + sprievodný list s textom: Požadujem výmenu tovaru za .... Vrátený výrobok môžete vymeniť za akýkoľvek tovar z ponuky. Ak bude cena vybraného tovaru väčšia, zostávajúcu časť doplatíte pri prevzatí zásielky. Ak bude cena nižšia ako produkt, ktorý posielate na výmenu, peňažný rozdiel vrátime.

3, Do sprievodného listu uveďte takisto Vašu adresu, telefón, e-mail a číslo účtu, na ktorý chcete peniaze vrátiť. Ak nemáte účet, peniaze Vám budú vrátené formou zloženky. Tovar musí byť v pôvodnom obale, so všetkými visačkami, nepoškodený, nepoužitý, aby bol schopný ďalšieho predaja (napr. nesmie byť znečistený, nesmie zapáchať cigaretovým dymom, atď.). Vrátenie peňazí sa nevzťahuje na poštovné, vracia sa vždy iba cena tovaru. V žiadnom prípade neposielajte tovar naspäť na dobierku!

Vrátený tovar musí byť nepoužitý, nepoškodený a v pôvodnom neporušenom obale. Po prijatí tovaru má predávajúci povinnosť do 15 dní zaslať dohodnutým spôsobom peniaze zákazníkovi. Náklady na vrátenie tovaru znáša kupujúci. Poštovné náklady sa nevracajú!!!

ADRESA pre vrátenie tovaru:

Armyshop - kamenný obchod, Kollárova 55, Martin, 036 01

REKLAMAČNÝ PORIADOK.

Všetky reklamácie sa budeme snažiť vybaviť k Vašej plnej spokojnosti a v súlade s platnými právnymi predpismi. Je dôležité si tovar po prevzatí skontrolovať a zistiť prípadné vady a poškodenia. Kupujúci má nárok na reklamáciu tovaru v lehote 24 mesiacov od prevzatia tovaru a predávajúci www.armyshopmt.sk je povinný vybaviť reklamáciu do 30 dní od jej uplatnenia. Tovar na ktorom zistíte vadu je potrebné ihneď po prejavení vady prestať používať! Ak tak neurobíte a ďalším používaním zväčšíte vadu, vaša reklamácia nemusí byť uznaná! K tovaru, ktorý reklamujete nezabudnite priložiť účtovné doklady, originálny obal a sprievodný list s Vašim kontaktom a stručným popisom vady. Záruka sa nevzťahuje na škody spôsobené neodborným použitím tovaru, mechanickým poškodením, zlým ošetrovaním, živelnými pohromami alebo bežným opotrebovaním. Upozorňujeme, že neručíme ani za škody vzniknuté pri preprave tovaru!

1. Tento reklamačný poriadok sa týka tovaru  zakúpeného kupujúcim od obchodníka na internetovom obchode www.armyshopmt.sk.

2. Tento reklamačný poriadok je viditeľne umiestnený na stránkach internetového obchodu predávajúceho.

3. Kupujúci je povinný po prevzatí zásielky skontrolovať tovar a priložené účtovné doklady. Pri zistení nezrovnalostí je potrebné okamžite informovať obchodníka.

4. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru kupujúcim.

5. Kupujúci má právo uplatniť si u predávajúceho reklamáciu len na tovar, ktorý vykazuje vady, ktoré zavinil výrobca alebo obchodník.

6. Kupujúci je povinný reklamovať vady tovaru u predávajúceho bez zbytočného odkladu, inak kupujúcemu zaniká právo voči obchodníkovi na bezplatné odstránenie vady.

7. Ak sú pri prijatí zásielky na obale viditeľné stopy poškodenia prípadne sú poznateľné poškodenia tovaru je nevyhnutné tieto poškodenia reklamovať u prepravcu zásielky.

8. Obchodník je povinný prijať reklamáciu vo svojom sídle alebo na adrese určenej na preberianie pošty.

9. Kupujúci nemá nárok na reklamáciu vtedy ak bol na vady tovaru upozornený pri nákupe.

10. Obchodník zodpovedá za to, že tovar spľňa všetky náležité podmienky a je bezchybný.

11. Ak sa na tovare vyskytla odstrániteľná vada má kupujúci právo na  bezplatné a včasné odstránenie vady. Ak sa vada týka len súčastí výrobku má právo na výmenu súčasti, ak tak predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady s ohľadom na cenu tovaru alebo závažnosť vady.

12. Ak sa na tovare vyskytla odstrániteľná vada, ale kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie vady po oprave, alebo pre väčší počet vád výrobok riadne využívať má právo na výmenu výrobku, alebo odstúpenia od kúpnopredajnej zmluvy s obchodníkom.

13. Ak sa na tovare vyskytla neodstraniteľná vada, ktorá bráni využívať výrobok ako výrobok bez vady, kupujúci má právo na výmenu výrobku, alebo odstúpenia od kúpnopredajnej zmluvy s obchodníkom.

14. Ak sa na tovare vyskytla neodstrániteľná vada, ktorá nebráni využívať výrobok ako výrobok bez vady, kupujúci má právo na primeranú zľavu z ceny výrobku.

15. Tovar, ktorý bol vymenený prechádza do vlastníctva obchodníka.

16. Nároky na plnenie zo zodpovednosti za vady sú vylúčené ak je vzniknutá vada zapríčinená neodborným zaobchádzaním s tovarom.

17. Nároky na plnenie zo zodpovednosti za vady sú vylúčené ak je vzniknutá vada zapríčinená nesprávnym ošetrovaním alebo údržbou, ktorá nebola v súlade s odporúčaním výrobcu.

18. Nároky na plnenie zo zodpovednosti za vady sú vylúčené ak bol tovar zmenený, alebo upravovaný spôsobom, ktorý nepovolil výrobca.

19. Nároky na plnenie zo zodpovednosti za vady sú vylúčené ak tovar nebol použitý na účel pre ktorý bol vyrobený.

20. Nároky na plnenie zo zodpovednosti za vady sú vylúčené ak tovar bol skladovaný v neadekvátnych podmienkach. /vysoká teplota, vlhkosť/

21. Nároky na plnenie zo zodpovednosti za vady sú vylúčené ak uplynula záručná doba tovaru.

22. Nároky na plnenie zo zodpovednosti za vady sú vylúčené ak ide o prirodzené opotrebenie spôsobené povahou používania tovaru.

23. V prípade, že bude reklamácia uznaná ako odôvodnená, reklamujúcemu budú na požiadanie uhradené aj bežné náklady na doručenie zásielky.

24. Alternatívne riešenie sporov. Vážený spotrebiteľ. Ak sa domnievate, že sme porušili Vaše práva, alebo nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu, svoju žiadosť o nápravu nám zašlite na našu emailovú adresu: info@peter-bizik.sk. Ak Vám odpovieme na túto žiadosť zamietavo, alebo na ňu neodpovieme do 30 dní od jej odoslania na uvedenú emailovú adresu, prípadne nebudete spokojný s našim riešením, potom na základe novelizovaného Zákona č. 102/2014 a Zákona č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, máte právo na alternatívny (mimosúdny) spôsob riešenia sporov. Zákazník má právo alternatívne riešiť spotrebiteľský spor (ARS) ak mu predávajúci odpovedal zamietavo, prípadne na jeho žiadosť nereagoval do 30 dní. Platforma na riešenie sporov on-line je dostupná na tejto stránke: http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Zoznam subjektov ARS nájdete aj na stránke Ministerstva hospodárstva SR.

Kupujúci tento Reklamačný poriadok berie na vedomie.

YjZmY2Rk